RotiKaya

RotiKaya


Aliff Aziz: Bukan Kekasih Saya!

Posted: 26 Feb 2014 05:00 PM PST

Baru baru ini, tersebar beberapa keping gambar mesra antara Aliff Aziz dan seorang gadis di beberapa portal hiburan popular sekaligus menimbulkan spekulasi yang penyanyi itu kini sudah menemui calon teman hidupnya — selepas kegagalan cinta lalu. Ewah.

Dalam kenyataan kepada portal Murai, Aliff Aziz telah menafikan beliau mempunyai apa apa hubungan istimewa dengan gadis itu dan mendakwa semua gambar yang tersebar diambil ketika sambutan ulangtahun kelahiran beliau.

"Sebenarnya saya lebih lama mengenali ibu bapanya kerana sebelum ini ibunya pernah memanggil saya untuk mengadakan private show bagi sesebuah organisasi dan sudah banyak kali juga kami bekerjasama sebelum ini”

"Saya baru berkenalan dengan anaknya yang bernama Shazleen itu sejak 2 bulan lalu, Pada saya hubungan kami lebih kepada kekeluargaan. Saya hormat dia dengan keluarga”

"Saya tidak tahu bagaimana foto itu tersebar tetapi apa yang pasti bukan kami berdua sahaja yang ada ketika itu. Ramai yang sambut hari jadi saya ketika itu, malah foto itu juga diambil oleh ibunya," jelas Aliff Aziz lagi.

Aliff Aziz juga berkata yang beliau kini tidak mempunyai teman wanita namun tidak menolak yang Shazleen merupakan antara wanita yang rapat dengan dirinya ketika ini.

Dalam perkembangan yang sama (kami rasa), ibu kepada Shazleen khabarnya berang dengan tindakan portal hiburan yang menyebarkan gambar anaknya demi mengaut keuntungan. Namun memberi kenyataan yang mereka sedang bercinta. Atau bukan? (rtky/m)

#48 Aliff Aziz Nafi Wanita Dalam Gambar Mesra Kekasih Beliau - ROTIKAYA #49 Aliff Aziz Nafi Wanita Dalam Gambar Mesra Kekasih Beliau - ROTIKAYA #50 Aliff Aziz Nafi Wanita Dalam Gambar Mesra Kekasih Beliau - ROTIKAYA #51 Aliff Aziz Nafi Wanita Dalam Gambar Mesra Kekasih Beliau - ROTIKAYA #52 Aliff Aziz Nafi Wanita Dalam Gambar Mesra Kekasih Beliau - ROTIKAYA

Belum Sedia Berkahwin, Hafiz Suip Sorok Identiti Teman Wanita Baru?

Posted: 26 Feb 2014 04:28 PM PST

Pelantun lagu Bahagiamu Deritaku, Hafiz Suip memberitahu bahawa dia kini sedang berkawan rapat dengan seorang gadis yang katanya masih bergelar pelajar di sebuah IPT tempatan. Dalam kata lain, teman wanita baru. Heh.

"Saya akui berkawan dengan seorang wanita dan sebelum ini saya pernah bersamanya ke MLM kemungkinan dari situlah ramai orang melihatnya. Apa yang ingin saya beritahu ialah bahawa kami masih dalam proses berkawan dan saling mengenali hati budi”

"Lagipun dia kini masih belajar dan kalau boleh saya tidak mahu (hubungan kami) menjejaskan pelajaran dan privasinya,” ujarnya ketika ditemui di majlis kesyukuran yang diadakan di hotel Hilton, KL Sentral semalam.

BACA: Hafiz Suip Belum Rasa Pencapaian Diri Setaraf Datuk Siti Nurhaliza

Perkenalannya bersama gadis itu sebenarnya sudah bermula sejak 4 tahun yang lalu dan Hafiz berharap perhubungannya itu direstui oleh kedua-dua belah pihak ibubapa. Dia juga mengakui yang dia telah membawa rakan wanitanya itu berjumpa dengan kedua-dua ibubapanya, dan setakat ini nampaknya hubungan itu berjalan lancar dan direstui.

"Saya sudah mengenalinya lebih 4 tahun, dan nampaknya kami mempunyai keserasian. Saya sebenarnya suka seseorang perempuan yang boleh memahami kerjaya saya dan yang paling penting sekali hormat kepada kedua-dua ibubapa saya.

"Secara jujurnya setiap perkenalan sememangnya saya akan bawa mereka untuk bertemu dengan ibubapa saya. Restu mereka amatlah penting dalam apa sahaja yang kita lakukan termasuklah dengan kerjaya kita”

“Alhamdulillah, setakat ini ibubapa saya boleh menerimanya dan hubungan kami tidak ada masalah. Walaubagaimanapun, saya tidak boleh mendedahkan identiti dia terlebih dahulu kerana menghormatinya, tetapi bukanlah untuk menyorokkannya”

“Hubungan yang belum boleh dijelaskan kerana kita tak tahu apa yang akan jadi selepas ini, sekiranya betul-betul saya bercinta atau mahu berkahwin saya akan memberitahu kepada semua peminat dan media-media," katanya.

Sasar Kahwin Sebelum Umur 30 Tahun

Hafiz Suip juga tidak merancang untuk mengakhiri zaman bujangnya dalam masa yang terdekat ini, kerana targetnya kemungkinan besar 3 tahun dari sekarang ataupun sebelum umurnya mencecah ke angka 30 tahun.

"Belum terfikir untuk berkahwin lagi kerana saya mahu focus pada kerjaya terlebh dahulu dan kemungkinan besar selepas 3 tahun daripada sekarang ataupun sebelum umur saya menjangkau 30 tahun," tambahnya lagi.

Sementara itu, majlis kesyukuran Hafiz yang diadakan bersempena kejayaannya merangkul beberapa anugerah industri tanah air ini, turut dihadiri oleh Pegawai Kewangan Astro, En Rozaini Mohd. Sani serta kedua dua ibubapa Hafiz iaitu Puan Halizawati dan En Mohd Suip. (rtky/hfz)

#37 Belum Sedia Kahwin, Hafiz Suip Sorok Identiti Teman Wanita Baru - ROTIKAYA #38 Belum Sedia Kahwin, Hafiz Suip Sorok Identiti Teman Wanita Baru - ROTIKAYA #47 Belum Sedia Kahwin, Hafiz Suip Sorok Identiti Teman Wanita Baru - ROTIKAYA #43 Belum Sedia Kahwin, Hafiz Suip Sorok Identiti Teman Wanita Baru - ROTIKAYA #44 Belum Sedia Kahwin, Hafiz Suip Sorok Identiti Teman Wanita Baru - ROTIKAYA #31 Belum Sedia Kahwin, Hafiz Suip Sorok Identiti Teman Wanita Baru - ROTIKAYA #32 Belum Sedia Kahwin, Hafiz Suip Sorok Identiti Teman Wanita Baru - ROTIKAYA #35 Belum Sedia Kahwin, Hafiz Suip Sorok Identiti Teman Wanita Baru - ROTIKAYA #36 Belum Sedia Kahwin, Hafiz Suip Sorok Identiti Teman Wanita Baru - ROTIKAYA #27 Belum Sedia Kahwin, Hafiz Suip Sorok Identiti Teman Wanita Baru - ROTIKAYA #28 Belum Sedia Kahwin, Hafiz Suip Sorok Identiti Teman Wanita Baru - ROTIKAYA #33 Belum Sedia Kahwin, Hafiz Suip Sorok Identiti Teman Wanita Baru - ROTIKAYA #34 Belum Sedia Kahwin, Hafiz Suip Sorok Identiti Teman Wanita Baru - ROTIKAYA #41 Belum Sedia Kahwin, Hafiz Suip Sorok Identiti Teman Wanita Baru - ROTIKAYA #42 Belum Sedia Kahwin, Hafiz Suip Sorok Identiti Teman Wanita Baru - ROTIKAYA #45 Belum Sedia Kahwin, Hafiz Suip Sorok Identiti Teman Wanita Baru - ROTIKAYA #46 Belum Sedia Kahwin, Hafiz Suip Sorok Identiti Teman Wanita Baru - ROTIKAYA #29 Belum Sedia Kahwin, Hafiz Suip Sorok Identiti Teman Wanita Baru - ROTIKAYA #30 Belum Sedia Kahwin, Hafiz Suip Sorok Identiti Teman Wanita Baru - ROTIKAYA #39 Belum Sedia Kahwin, Hafiz Suip Sorok Identiti Teman Wanita Baru - ROTIKAYA #40 Belum Sedia Kahwin, Hafiz Suip Sorok Identiti Teman Wanita Baru - ROTIKAYA

Fauzi Nawawi: Buat Apa Saya Nak Minta Maaf?

Posted: 26 Feb 2014 09:23 AM PST

Rakan rakan sekalian, kita semua bakal melihat pertembungan ego dua orang selebriti lelaki yang epik dalam beberapa hari mendatang ini jika tiada siapa yang mahu mengalah dan berdamai — seperti apa yang berlaku sekarang ini.

Sharnaaz Ahmad dalam temubual bersama media awal hari semalam mendakwa yang Fauzi Nawawi menghantar SMS memanggil dirinya anjing kurap dan babi selain turut melibatkan ibunya dalam pertelingkahan mereka.

BACA: Sharnaaz Ahmad Tuntut Lisdawati, Fauzi Nawai Minta Maaf Atau Berdepan Saman

Fauzi Nawawi dalam kenyataan balas berkata beliau tidak akan tunduk dengan permintaan Sharnaaz Ahmad untuk beliau meminta maaf atas dakwaan mencaci dirinya dan keluarga beliau menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS).

“Buat apa saya nak minta maaf? Dalam SMS, perkataan ‘ibu’ saya gunakan, apa perasaan dia jika saya menengking ibunya? Itu sahaja. Kenapa dia nak putar belitkan SMS saya yang sudah jelas ingin bertanya pada dia sebab-sebab dia menengking Lisda?”

Fauzi Nawawi juga berkata yang beliau bersedia untuk berhadapan dengan Sharnaaz Ahmad jika perkara ini dibawa ke muka pengadilan selain mendakwa pelakon itu terbawa bawa watak Jebat lakonannya dalam drama Bukan Aku Tak Cinta ke dunia nyata. (rtky/m)

#24 Fauzi Nawawi Enggan Meminta Maaf, Sedia Ke Mahkamah - ROTIKAYA #25 Fauzi Nawawi Enggan Meminta Maaf, Sedia Ke Mahkamah - ROTIKAYA #26 Fauzi Nawawi Enggan Meminta Maaf, Sedia Ke Mahkamah - ROTIKAYA

sharnaaz

Fakta Hiburan Yang Perlu Anda Tahu Sebelum Masuk Pejabat Hari Ini (N.510)

Posted: 26 Feb 2014 08:09 AM PST

VIDEO HARI INI: Hari hari mengadap skrin telefon bimbit pintar atau tidak pintar anda, sesekali kena tahu juga sejarah peranti ini yang sudah masuk tahun ke 40 kewujudan. Soalan hari ini, sejak tahun berapakah anda mempunyai telefon bimbit?

Laporan yang masih hangat di media Hollywood ketika ini adalah berita perpisahan antara John Mayer & Katy Perry yang dikatakan terjadi beberapa hari lalu namun punca sebenar perpisahan mereka masih kabur. – E! Online

Pengarah konsert teaterikal Suara Kita, Erma Fatima menghormati permintaan Erra Fazira agar adegan intim melibatkan beliau dengan Awie dikurangkan dalam teater berkenaan untuk menghormati tempoh edah. – mStar Online

Dalam perbicaraan kes tuntutan nafkah anak dengan bekas isterinya Dayanara Torres, Marc Anthony mengakui yang pendapatan peribadi beliau mencecah US$1.25 juta sebulan dan dirinya sendiri mempunyai aset bernilai US$20.8 juta. – TMZ

Selepas lama senyap tanpa sebarang lagu baru, kumpulan Coldplay awal hari ini melancarkan single terbaru berjudul Midnight sekali dengan video muziknya dalam format hitam putih arahan Mary Wigmore. Sedap juga dan bolehlah mengubat rindu peminat. Heh. – THR

Bintang program variasi popular, Running Man kini sedang berada di Australia bersama artis jemputan mereka Rain dan Kim Woo Bin untuk menjalani penggambaran yang buat pertama kali diadakan di luar benua Asia. – Soompi

No comments:

Post a Comment

Harap dapat berkongsi pengalaman anda dengan calon-calon pembantu penguasa kasta w17 yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...