RotiKaya

RotiKaya


Aiman Hakim Redza: Gosip Cinta Dengan Nur Fathia Tiada Faedah Buat Peminat

Posted: 29 Aug 2013 05:18 PM PDT

Status percintaan mereka sehingga hari ini sebenarnya masih lagi kabur walaupun kedua dua mereka mengakui senang dengan hubungan yang terjalin & peminat sendiri boleh menilai keakraban mereka.

Ditanya sekali lagi tentang status hubungan mereka, Aiman Hakim Redza tetap tidak mahu berkongsi lebih lanjut tentang hal ini kerana ianya tidak mendatangkan faedah buat para peminat.

“Seperti saya katakan sebelum ini, ia adalah perkara peribadi yang tiada kena mengena dengan hal kerjaya saya dan tidak berfaedah pun kepada peminat,” ujar teraju utama drama bersiri Diandra ini.

Dalam laporan mStar Online yang sama hari ini, Aiman Hakim Redza turut menafikan khabar angin yang mengatakan beliau di’kongkong oleh Nur Fathia sehingga menjejaskan perjalanan kerjanya.

“Saya tidak tahu daripada mana berita ini timbul kerana setahu saya, sebelum Ramadan lalu hanya satu telefilem yang saya berlakon berjudul Jodoh Jodoh untuk TV9 yang melibatkan kami digandingkan bersama”

“Jika dia ada datang ke set pun bukan untuk melihat atau berjumpa saya tapi kerana hal kerja,” tambahnya lagi.

Fakta Hiburan Yang Perlu Anda Tahu Sebelum Masuk Pejabat Hari Ini (N.345)

Posted: 29 Aug 2013 09:26 AM PDT

VIDEO HARI INI: Awwwwwwwwwwww!

Bukan pertama kali bintang remaja ini punyai masalah dengan polis trafik, terbaru Justin Bieber telah di’tahan memandu secara berbahaya dan di’dapati tidak mempunyai lesen memandu sah. – TMZ

Selepas gagal mendapatkan Dr. Luke untuk menjadi juri American Idol, pencarian akan tetap di’teruskan dan ini akan menyebabkan musim terbaru program realiti TV itu akan tertunda. – The Hollywood Reporter

Pengurus Miley Cyrus berkata yang penyanyi itu sangat gembira dengan persembahan beliau di MTV Video Music Awards baru baru ini walaupun mendapat kritikan dari penonton di seluruh dunia. – US Magazine

Kesemua anggota lain Big Bang Seungri, Taeyang, T.O.P dan Daesung akan menyertai konsert akhir G-Dragon, One of a Kind The Final yang akan berlangsung di Seoul selama dua hari. – Soompi

Selepas beberapa hari bertebaran kisah mereka, akhirnya laporan terbaru menyebut yang pasangan Catherine Zeta-Jones & Michael Douglas disahkan telah berpisah dna tidak lagi tinggal bersama. – CNN

Shasha Saidin Dan Awi Rafael Intim, Bicara Soal Jodoh

Posted: 28 Aug 2013 06:19 PM PDT

Sebelum ini gosip bertebaran berkenaan hubungan intim yang berlaku di antara Shasha Saidin dan Awi Rafael namun begitu Awi Rafael awal lagi sudah menepis gosip tersebut.

Mendengar dari kenyataan Shasha, dia memberitahu bahawa hubungan dengan Awi Rafael masih lagi di fasa berkawan dan apabila ditanya soal jodoh Shasha memberitahu dia menyerahkan segalanya kepada takdir.

Memberitahu Awi Rafael seorang lelaki yang baik, matang, bijak dan sangat berpengetahuan di dalam bidangnya membuatkan mereka senang bercerita sebagai kawan.

Namun begitu dia tidak menolak jika suatu hari dia dijodohkan dengan Awi kerana masing-masing solo.

No comments:

Post a Comment

Harap dapat berkongsi pengalaman anda dengan calon-calon pembantu penguasa kasta w17 yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...