RotiKaya

RotiKaya


Dua Pereka Fesyen Ternama Kurang Puas Hati Dengan Alyah Kerana Baju?

Posted: 16 Dec 2012 05:33 PM PST

Lagi kisah tidak puas hati ketika Anugerah Planet Muzik 2012 yang berlangsung hujung minggu lalu — tetapi kali ini ianya melibatkan pereka fesyen & seorang penyanyi terkenal.

Dua orang pereka fesyen terkenal Hatta Dolmat dan Rizman Ruzaini meluahkan perasaan tidak puas hati mereka terhadap Alyah yang di’dakwa tidak memakai baju rekaan mereka.

Kedua dua pereka ini mendakwa yang Alyah meminta mereka untuk mereka persalinan untuk menghadiri Anugerah Planet Muzik 2012 — juga untuk persembahan beliau malam itu.

Namun, Alyah sebaliknya tidak memakai persalinan yang telah di’berikan tanpa sebarang penjelasan — Hatta Dolmat dan Rizman Ruzaini juga mendakwa tiada permohonan maaf.

(...)
Teruskan Membaca →


© RotiKaya Staff for ROTIKAYA, 2012. | Permalink

Sharnaaz Ahmad Lepas Geram Di Twitter, Merajuk Dengan Shila Amzah?

Posted: 16 Dec 2012 09:49 AM PST

Kami tidak pasti berapa ramai antara anda perasan, namun Shila Amzah ada katakan sesuatu pada minit ke 145 Anugerah Planet Muzik 2012 yang berlangsung hujung minggu lalu.

“Saya lupa nak cakap terima kasih pada cinta hati saya — dia merajuk sebab saya nyanyi dengan Taufik Batisah tadi sebenarnya — saya tak tahu mana dia pergi,” ujar Shila Amzah.

Kenyataan itu di’buat sebelum beliau menyampaikan anugerah Lagu Terbaik & kami ingatkan Shila Amzah sekadar bergurau sehinggalah terbaca respons Sharnaaz Ahmad di Twitter.

Seorang peminat di forum Cari melampirkan screenshot tulisan Sharnaaz Ahmad yang tidak berpuashati dengan Taufik Batisah dan kemungkinan juga terhadap Shila Amzah.

(...)
Teruskan Membaca →


© RotiKaya Staff for ROTIKAYA, 2012. | Permalink

Gambar: Maya Karin, Shaheizy Sam & Lain Lain Di Festival Filem Asia Pasifik

Posted: 16 Dec 2012 08:31 AM PST

Selain Anugerah Planet Muzik yang berlangsung di Singapura, selebriti Malaysia juga ada yang terbang ke Macau untuk menghadiri Festival Filem Asia Pasifik ke 55.

Festival Filem Asia Pasifik (APFF) kali ini di’adakan di Venetian Resort Hotel, Macau hujung minggu lalu & tahun ini memasuki edisi ke 55 sejak di’mulakan pada tahun 1954.

Bunohan, Hikayat Merong Mahawangsa, Ombak Rindu, Nur Kasih The Movie dan Songlap terpilih sebagai wakil Malaysia untuk festival filem berpresij tersebut.

Namun sehingga saat kami keluarkan entri ini, tiada sebarang berita berkaitan kemenangan delegasi Malaysia di festival filem itu — mungkin bukan rezeki tahun ini.

Antara wakil Malaysia yang hadir ke Festival Filem Asia Pasifik ke 55 adalah Maya Karin, Shaheizy Sam, Syafie Naswip, Bront Palarae, Ummi Nazeera, Osman Ali & Sharad Sharan.

(...)
Teruskan Membaca →


© RotiKaya Staff for ROTIKAYA, 2012. | Permalink

Fakta Hiburan Yang Perlu Anda Tahu Sebelum Masuk Pejabat Hari Ini (N.255)

Posted: 16 Dec 2012 08:18 AM PST

Pemenang anugerah Oscar termuda, Adrien Brody sekali lagi berada di Malaysia tetapi kali ini beliau hadir untuk satu aktviti ekstrim bersama Shell di Ulu Sedili, Johor. – NST

Secara eksklusif, Kelly Clarkson sendiri mengirimkan gambar cincin pertunangan beliau dengan kekasih Brandon Blackstock melalui laman sosial WhoSay. – Just Jared

Dalam sebuah video, Justin Bieber telah di’lihat menyerahkan hamster peliharaan beliau kepada salah seorang peminat beliau yang menanti di luar sebuah konsert. – TMZ

Tidak cukup dengan kebarangkalian bakal di’penjara, Lindsay Lohan yang turut di’landa masalah kewangan mengakui yang beliau hilang arah dalam hidup. – Daily Mail

Filem Peter Jackson, The Hobbit memecahkan rekod sebagai filem paling laris musim perayaan Krismas dengan kutipan US$85 juta di USA & Kanada sahaja. – Deadline

(...)
Teruskan Membaca →


© RotiKaya Staff for ROTIKAYA, 2012. | Permalink

No comments:

Post a Comment

Harap dapat berkongsi pengalaman anda dengan calon-calon pembantu penguasa kasta w17 yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...