RotiKaya

RotiKaya


Taufan Sandy: Apa Nasib Liyana Jasmay & Juliana Evans Di USA?

Posted: 30 Oct 2012 06:18 PM PDT

Taufan Sandy: Apa Nasib Liyana Jasmay & Juliana Evans Di USA?Kami tanyakan soalan dalam tajuk di’atas tidak bermakna kami tidak peduli akan rakyat Malaysia atau Amerika Syarikat sendiri di’sana. Astro Awani melaporkan setiap masa.

Tetapi, kami mahu fokus kepada selebriti kita yang kini berada di Amerika Syarikat iaitu Liyana Jasmay & Juliana Evans yang sedang melanjutkan pelajaran mereka di’sana.

“We’ve gone blackout,” tulisan terbaru Liyana Jasmay melalui Twitter beliau hari ini selain menyatakan yang rumah yang di’diami beliau sebenarnya berada dalam zon selamat.

Juliana Evans yang kini berada di Michigan, USA berkata yang taufan Sandy mungkin tidak akan sampai ke kawasan beliau & setakat ini semuanya masih okay dan selamat.

(...)
Teruskan Membaca →


© RotiKaya Staff for ROTIKAYA, 2012. | Permalink

Disney Beli Lucasfilm Ltd, Bakal Terbitkan ‘Star Wars: Episode 7′ Sekitar 2015

Posted: 30 Oct 2012 05:13 PM PDT

Peminat Star Wars, bawa bertenang. Ini perkembangan yang sangat menarik untuk siri filem epik ini — Disney hari ini telah bersetuju untuk membeli Lucasfilm Ltd.

Disney mengambilalih Lucasfilm Ltd daripada George Lucas yang menerima hampir separuh daripada nilai sebenar syarikat beliau itu, lebih kurang US$4.05 billion.

Dengan pengambilalihan ini, Disney telah pun merancang untuk menerbitkan sekuel terbaru Star Wars: Episode 7 sekitar tahun 2015 & ya, Episode 8 dan 9 juga dalam rancangan.

(...)
Teruskan Membaca →


© RotiKaya Staff for ROTIKAYA, 2012. | Permalink

Chef Riz Mengaku Rumahtangga Bergolak

Posted: 30 Oct 2012 04:47 PM PDT

Semalam kami ada menulis gossip yang mengatakan Chef Riz & Ana Dahlia hadir ke Mahkamah Rendah Syariah Kajang untuk mengambil borang permohonan cerai.

Gossip tersebut menguatkan desas desus yang mengatakan perkahwinan mereka berada dalam masalah & Chef Riz hari ini membuka mulut membuat pengakuan.

Laporan Kosmo! hari ini menyebut yang Chef Riz mengakui bahawa rumahtangga yang di’bina bersama Ana Dahlia tidak sampai setahun itu kini dalam keadaan bergolak.

“Biasalah dalam perkahwinan, sedang lidah lagi tergigit inikan pula hubungan suami isteri. Memang ada perselisihan faham dan saya ingin menyelamatkan perkahwinan kami”

(...)
Teruskan Membaca →


© RotiKaya Staff for ROTIKAYA, 2012. | Permalink

Fakta Hiburan Yang Perlu Anda Tahu Sebelum Masuk Pejabat Hari Ini (N.227)

Posted: 30 Oct 2012 09:10 AM PDT

Laporan menyebut yang Russell Brand telah di’saman seorang lelaki yang mendakwa selebriti itu melanggar beliau ketika berjalan kaki awal tahun ini & menuntut US$25,000. – TMZ

Album terbaru beliau Red telah mencatat muat turun lagu lebuh 4.5 juta di Amerika Syarikat sahaja dan Taylor Swift anggun menghiasi muka hadapan ELLE edisi November. – Just Jared

Nampaknya Amber Chia bakal menjadi satu satunya selebriti Malaysia yang di’jemput ke majlis perkahwinan Lee Chong Wei pada 10 & 11 November 2012 nanti. – mStar Online

Selepas lebih setahun berpacaran, penyanyi Ellie Goulding & penerbit muzik Skrillex khabarnya kini sah berpisah & masalah cinta ‘jarak jauh’ antara mereka menjadi punca. – Us Weekly

Semakin di’kenali kerana tempias Gangnam Style, HyunA (gambar) tampil dengan single terbaru Ice Cream dan bercita cita untuk ke peringkat antarabangsa seperti PSY. – detikHot

(...)
Teruskan Membaca →


© RotiKaya Staff for ROTIKAYA, 2012. | Permalink

Aznil Hj. Nawawi & Adibah Nor Pengacara Bersama Untuk Malam AIM19

Posted: 30 Oct 2012 01:23 AM PDT

Nampaknya kita semua ada sebab kuat untuk terus menonton malam Anugerah Industri Muzik edisi tahun ini — pengacara bersama yang di’umumkan hari ini.

Aznil Hj. Nawawi dan Adibah Noor telah di’umumkan sebagai pengacara bersama untuk malam gemilang AIM19 yang akan berlangsung pada 17 November 2012 nanti.

Ini merupakan gandingan pertama mereka sebagai pengacara di’mana mana pentas dan kami jangkakan gandingan mereka bakal menjadi satu tarikan untuk AIM19.

Dalam sidang media yang berlangsung hari ini, sebanyak 17 orang artis di’sahkan akan membuat persembahan di’malam AIM19 termasuk jemputan khas, Nirwana Band.

(...)
Teruskan Membaca →


© RotiKaya Staff for ROTIKAYA, 2012. | Permalink

Gossip: Chef Riz Dan Ana Dahlia Hadir Ke Mahkamah Ambil Borang Cerai?

Posted: 29 Oct 2012 08:10 PM PDT

Dua minggu lalu, Ana Dahlia tampil menafikan dakwaan yang beliau kekal berhubung dengan bekas teman lelaki sehingga menimbulkan masalah dalam rumahtangga sendiri.

“Saya percaya isu timbul kerana perasaan dengki dan cemburu pihak tertentu terhadap rumah tangga kami,” jelas Ana Dahlia kepada mStar Online berkaitan gossip yang melanda.

Namun, minggu ini ada beberapa orang peminat hiburan di forum Cari berkata yang ada individu melihat pasangan ini hadir bersama ke Mahkamah Rendah Syariah Kajang.

(...)
Teruskan Membaca →


© RotiKaya Staff for ROTIKAYA, 2012. | Permalink

No comments:

Post a Comment

Harap dapat berkongsi pengalaman anda dengan calon-calon pembantu penguasa kasta w17 yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...