RotiKaya

RotiKaya


Mr Os Masuk Ke Hospital Akibat Saluran Jantung Tersumbat

Posted: 19 Oct 2012 06:09 PM PDT

Oleh: Mohammad Rizal Ishak

Pelakon veteran komedi terkenal, Mr. Os atau nama sebenar Mohd Yusof Abdul Hamid, 51, dimasukkan ke Hospital Serdang kira-kira 9.00 pagi semalam akibat saluran jantung tersumbat.

Menurut Os, pada mulanya dia pergi berjumpa doktor untuk memeriksa masalah tekak yang dihadapinya namun sebaliknya terjadi selepas menerima pemeriksaan lanjut.

“Setelah doktor membuat pemeriksaan dengan lebih lanjut, saluran jantung saya disahkan tersumbat”

“Alhamdulillah kini saya berada dalam keadaan sihat dan jika tidak ada apa-apa masalah saya dibenarkan pulang pada hari esok,” katanya dalam nada bertenaga.

(...)
Teruskan Membaca →


© RotiKaya Staff for ROTIKAYA, 2012. | Permalink

Gambar Bogel Rozita Che Wan Tersebar?

Posted: 19 Oct 2012 01:10 AM PDT

Jika tengok sekali imbas memang ramai akan berkata wanita dalam gambar ini mirip Rozita Che Wan. Tetapi tuan badan sudah memberikan kenyataan balas.

Menerusi portal hiburan Murai, Rozita Che Wan menafikan yang individu dalam gambar yang di’tunjukkan itu adalah dirinya dan berkata tidak tergamak untuk lakukan sebegitu.

“Saya tidak pernah bervideo chat. Saya pun tidak tahu apakah itu video chat atau webcam. Saya sendiri tak tahu sama ada telefon saya boleh berbuat sebegitu atau tidak”

(...)
Teruskan Membaca →


© RotiKaya Staff for ROTIKAYA, 2012. | Permalink

Bekas Pengacara Bakal Tinggalkan Suami VIP Untuk Kahwin Kerabat?

Posted: 18 Oct 2012 10:39 PM PDT

Melopong juga kami tidak percaya apabila membaca diskusi akan gossip ini yang sedang hangat di’beberapa buah forum hiburan tempatan. Terlalu panas rasanya.

Bekas pengacara ini sudah mendirikan rumahtangga lebih 10 tahun bersama seorang VIP yang usianya hampir 2 kali ganda & kini khabarnya sudah failkan penceraian.

Si isteri menuntut  untuk bercerai kerana mendakwa suami’nya yang mempunyai pengaruh besar itu sudah pun beberapa kali curang sepanjang tempoh perkahwinan mereka selama ini.

Dek kerana tidak tahan hidup dalam tekanan, bekas pengacara TV ini nekad untuk tinggalkan suami’nya bersama anak anak yang masih kecil untuk kehidupan lebih baik.

(...)
Teruskan Membaca →


© RotiKaya Staff for ROTIKAYA, 2012. | Permalink

‘Songlap’ Terima Jemputan Festival Filem Hamburg Dan Abu Dhabi

Posted: 18 Oct 2012 10:00 PM PDT

Menjadi salah satu filem tempatan kegemaran kami (ya, kami bias sebegitu), filem Songlap terus menerima pengiktirafan dari para peminat filem luar negara.

Terbaru, Songlap telah menerima jemputan untuk  di’tayangkan di dua buah festival filem antarabangsa masing masing di Hamburg, Jerman dan Abu Dhabi.

Di Filmfest Hamburg, Songlap di’tayangkan menerusi bahagian khas Asia Express dalam festival ini bersama tujuh buah filem lain yang mewakili seluruh benua Asia.

Jemputan khas ke Abu Dhabi Film Festival (ADFF) menandakan kemunculan perdana filem Songlap di Timur Tengah dan juga kehadiran mereka bukan sekadar untuk tayangan khas.

Pengarah bersama Songlap, Effendee Mazlan akan bentangkan filem ini di bahagian pertandingan New Horizons yang bakal bersaing dengan dengan 17 buah filem lain.

(...)
Teruskan Membaca →


© RotiKaya Staff for ROTIKAYA, 2012. | Permalink

No comments:

Post a Comment

Harap dapat berkongsi pengalaman anda dengan calon-calon pembantu penguasa kasta w17 yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...